piątek, 20 lutego 2015

Zawieszka z SuperDuo

Hej:)

Troszkę mnie tutaj nie było, mamy już drugą połowę lutego, więc najwyższa pora nadrobić zaległości. Od pięciu dni mam "urlop" od uczelni, zabrałam się ostro do koralikowych robótek, bo już od przyszłego tygodnia nowy semestr i koniec wolnego!

Dawno temu kupiłam pod pływem impulsu kilka paczuszek koralików SuperDuo (nigdy wcześniej ich nie używałam), które później leżały kilka miesięcy w szufladzie i czekały na swoją kolej. Przedwczoraj znalazłam tutaj tutorial na zawieszkę i postanowiłam taką właśnie wykonać. 
Użyłam szaro-przezroczystych koralików i dodałam trochę żywej pomarańczy. Zawieszkę robi się sprawnie i przyjemnie, na końcu dodałam małą posrebrzaną krawatkę.


SuperDuo

Handmade



3 komentarze:

  1. To zestawienie kolorów jest całkiem udane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki naszyjnik, kolory koralików też fajnie dobrane i zaletą jest to, że można nakładać na różne łańcuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie każda biżuteria która została zrobiona własnoręcznie jest piękna i bardzo je lubię. Dlatego jeżeli mi przychodzi coś takiego wykonać to z miłą chęcią korzystam z kółek https://pl.silvexcraft.eu/2403-kolka-ciete-laczace których niestety wcześniej nie kojarzyłam.

    OdpowiedzUsuń